Forside >>  Shipping & Returns

Shipping & Returns

Spørgsmål - Jeg får min ordre bekræftelse på det?
Når du placerer din ordre, vil du se en bekræftelse skærm ordre, beskriver hvad du har købt, omkostnings- og leveringsmuligheder. På dette tidspunkt, vil du modtage en e-mail bekræftelse, forklarede detaljerne i dine optegnelser. Men det betyder ikke, at e-mail din ordre er blevet behandlet, eller starte eller bekræfte købsaftalen.

Når vi behandler din ordre, vil du modtage endnu en email beskriver dine indkøb, og at bekræfte, at din ordre er blevet behandlet. For UK levering, vil vi underrette dig om din tracking referencenummer. Hvis du har underskrevet oversøisk levering, vil leveringen Bahrain bekræfte, at de er nødt til at hente dine varer leveret til dig og lade dig vide dit tracking nummer. Ved at klikke på henvisningen link tracking, vil du blive taget til kurer hjemmeside, hvor du kan se din leveringsplan.

Spørgsmål - kan jeg spore min levering?
Du kan bruge et unikt tracking-referencenummer til at spore fremskridt af ordrer. Du kan finde nummeret i din ordre historie.

Courier virksomheder kræver en underskrift for at sikre sikker modtagelse af dine varer. Hvis du ikke kan samle det første besøg og undertegnelsen af ​​messenger, kan de lade det med en nabo eller et sikkert sted (dvs. skjult syn og regn). Telefon kort vil blive lagt ud på din dør for at fortælle dig, at dette er blevet gjort. Vores kurer vil levere til 21:00 i de fleste områder!

En kurer vil forsøge at re-levering af tre (3) gange på de fleste, hvis leveringen ikke lykkes efter tredje forsøg, vil de vende tilbage til os, vil vi refundere. Vi forbeholder os ret til at re-oplade levering udgifterne til fastholdelse.

For mere information, kan du kontakte vores kundeservice via e-mail, vil de give dig med undersøgelsen.

Back
Copyright @2017 www.nicojama.dk alle rettigheder forbeholdt